Liga Heads Hunters

Non Steam - 5on5


#1 2009-07-19 16:07:46

Ziomex

Administrator

Zarejestrowany: 2009-05-14
Posty: 213
Punktów :   

Regulamin

1. Mecze gramy MR15 jedną mapę wylosowaną przez admina, dopiero w grupie finałowej gramy systemem BO#, MR15 na mapy.
1.1 Na każdym meczu powinno być HLTV (opóźnienie 90 sek - jeśli mniejsze, to drużyna obsługująca serwer przegrywa walkowerem)
1.2 Należy grać na nickach podanych w zapisach, można dodawać jedynie znaki typu [d] byle by nick był widoczny. Gra niezapisanym zawodnikiem - w/o dla drużyny przeciwnej. W przypadku zmiany gracza, gracz będzie mógł grać dopiero po 8 godzinach od napisania tematu.
1.3 Jeśli nie będzie HLTV, to obowiązkiem każdego gracza jest nagrywać demo, o dema można prosić 2 godziny po zapisaniu meczu na forum. Każdy team ma prawo do żądania tylko 3 dem - 1 demo z mapy. Nie dostarczenie dem w przeciągu 24 godzin od napisanego posta na forum przez przeciwnika - w/o.

2. Mapy:

de_dust2, de_inferno, de_cbble, de_nuke, de_train, de_cpl_mill, de_aztec, de_tuscan

2.1 Na rozpoczęciu pierwszej mapy klany powinny zagrać nożówkę o wybór teamu. Gdy jedna z drużyn wybierze CT, na początku drugiej mapy musi grać w TT.

3. Używanie skryptów ułatwiających grę w/o w meczu

3.1 Skrypty tj: Rapid Fire, Burst Fire, 180 turn, No-Recoil, Anti-Recoil, No Spread etc. ułatwiające grę to w/o. Zezwolone skrypty to takie na autokupowanie, lub inne nie dawające graczowi 'przewagi'.

4. Cheaty ban w lidze
4.1 Jeśli drużyna chce dać adminowi demko do oglądania, to podaje nick gracza oraz czas podejrzanych akcji, nie mam czasu oglądać wszystkiego.

5. Serwer powinien być na protokole 47, lub na protokołach 47/48
5.1 Pierwszeństwo do gry na swoim serwerze ma klan z 2 protokołowym serwerem

6. Używanie bugów oraz cichych bomb -3 pkt

7. Punktacja w fazie grupowej

Wygrana - 3pkt.
Remis - 1pkt.
Przegrana - 0pkt.

8. Zachowanie podczas meczu:

Gdy mecz się rozpocznie nie używamy SAY
Obrazy, wulgaryzmy, wyzywanie od haxów w kierunku drużyny przeciwnej -1pkt od obrazy (ma być udokumentowana screenem)

9. Limit spóźnienia od umówionej godziny 15 minut.
9.1 Jeśli drużyna w ciągu piętnastu minut nie zorganizuje składu - w/o (musi być udokumentowane screenem), jednak od drużyny przeciwnej musi być 5 graczy na screenie, w przeciwnym razie mecz nie uznany
10. Mecze nie rozegrane w terminie - po punkcie dla każdej drużyny
11. CFG ESL z wyłączonym FTB i włączonym VoiceEnable
12. Każda drużyna ma prawo do 3 pauz, maksymalnie 5 minutowych
13. ex_interp 0.01-0.03

14. Gdy na serwerze nie będzie HLTV, nie ma wytłumaczenia, że gracz nie ma demka.

15. W razie jakichś nie wymienionych problemów mecz może zostać powtórzony za pośrednictwem obu stron!

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl